Tuesday, March 25, 2008

قصة طبيب مريض

خدوا عندكم
المهزلة دي

رحت اقدم على مرضي عشان منقطع
وعندي رباط صليبي من الامتياز
لكن نطيت فرجلي ورمت مفروض اخدها اجازة
المهم او حتى يكشفوا عليا
لسه راجع حالا من عند الدكتور

قال لي ماينفعش ليه ياباشا ؟؟؟
قال الاطباء والقضاة ليس لهم اجازة مرضي الا في الحاجات الخطيرة
يعني ايه يعني كسر حادثة كده يعني

طيب انا لو عندي كسر اخد اجازة ؟؟؟
قال لو كسر مضاعف لكن كسر عادي لا
وهو شخصيا خد اجازة اعتيادية عشر ايام عشان كانت رجله اتكسرت

قلتله يعني انا لو مش دكتور كنت خدت الاجازة
قال آآه

كله ياخد الاجازة إلا الاطباء والقضاة

قلتله
وقعتهم سودة ياويلهم وقلتله كمان وانتم ساكتين ليه
قال وانت شايف ايه النتيجة قلتله تشتكوا في الجمعية العمومية
قال لي ماانا متابع نتائج الجمعية العمومية وصلتم لإيه يعني
قلت تعالى وقل رأيك
قال الهمة فيكم انت ياشباب
احنا زهقنا وكبرنا خلاص

ايييه رأيكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

No comments: