Tuesday, February 19, 2008

بجد انا لو لئيت ابنى ماسك كتاب هقتلوا............ .هههههه

بجد انا لو لئيت ابنى ماسك كتاب هقتلوا............ .هههههه
وليه ما هو احكيلكم انا انا شغال فى مستشفى اسماعيليه العام نايب محترم اد
الدنيا بقبض 250 جنيه
دخل عليا الواد بتاع شركة النظافه (سرفيس) المهم من باب الفضول قولت ايه
اهرج معاه شويه وفعلا فى تهريج بيقلب بنكد قولتلوا اسمك ايه قالى على
قولتلوا ازيك يا على وطبعا كان معايا د-عمر حسونه ود- حاتم نواب القلب
والتانى نائب الباطنه وهما دفعتى
مش عارف ايه اللى خلانى اسال على انت بتقبض كام وكانت الطامه الكبرى عارفين
على طلع بيقبض كام طلع بيقبض 400 جنيه فى الشهر على ساعتين بيجيهم كل
يومدا غير ان فى 15 جنيه فى اليوم فى حاجه اسمها تطوير ياعنى ياساده على
اللى فى 2 اعدادى وبيجى ساعتين باليل وساعتين بالعدد بيقبض فى الشهر حوالى
850 جنيه فى الشهر
والله قصه حقيقيه ولما اتاكدت من كلاموا رجعت قاعدت مع د عمر نائب القلب اللى
قد الدنيا ود حاتم نائب الباطنه اللى قد الدنيتين وقلب الهزار مع على لنكد
عشان طلع مرتب على اكتر من مرتبى انا على مرتب د عمر على مرتب د حاتم

وقولتلهم عارفين انا لو لئيت ابنى ماسك كتاب هقتلوا يطلع زى على ولا يطلع
لعيب كوره انما يطلعلى دكتور ولا ظابط ولا مهندس اعمل بيه ايه
وخيم علينا الصمت تماما وقلب يا عينى الهزار لنك

No comments: